Vše o nákupu

JAK NAKUPOVAT

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od přihlášení, výběru zboží až po jeho objednání.

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

Nový zákazník – pro registraci klikněte na tlačítko Přihlásit a pak na Zaregistrujte se. Poté vyplňte jméno, příjmení, e-mail, heslo a potvrzení hesla. Dále se vám otevře tabulka pro vyplnění kontaktních údajů, které jsou důležité pro fakturaci a zasílání objednávky.

Registrovaný zákazník – pokud jste již na Bonavita nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem, vyplňte jen e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se zaregistrovali.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Hledání zboží

V levém menu jsou jednotlivé kategorie zboží, kde po rozkliknutí naleznete seznam všech  produktů.

Jestliže už víte co chcete hledat, použijte vyhledávání v horní části stránky.

Košík

Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Přidat do košíku.

V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů (ten můžete libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.

Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Uzavřením objednávky dáváte souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným suběktům s vyjímkou zpracovatelů plateb.

 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ

Zboží lze vyzvednout osobně v provozovně BONAVITA na adrese: Masarykova 660, 251 69 Velké Popovice.

DOPRAVA

Podle velikosti zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy.

Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o větší objednávku. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.

Doprava zdarma

Nechte si svoji objednávku doručit zcela zdarma při objednávce nad 1000 Kč. V tomto případě odešleme vaše zboží do 3 pracovních dnů od objednávky.

Česká pošta

Balík do ruky + dobírka……………………………………........... 136 Kč

PPL

Soukromý balík

  • do 20 kg (avízo před doručením) + dobírka ……………….. 130 Kč
  • do 20 kg (avízo před doručením)……………………………. 105 Kč
  • do 30 kg (avízo před doručením) + dobírka………………... 175 Kč
  • do 30 kg (avízo před doručením)……………………………. 155 Kč

 

Firemní balík

  • do 20 kg (bez avíza před doručením) + dobírka…………... 120 Kč
  • do 20 kg (bez avíza před doručením)………………………. 100 Kč
  • do 30 kg (bez avíza před doručením) + dobírka…………….165 Kč
  • do 30 kg (bez avíza před doručením)……………………….. 140 Kč

 

ZPŮSOBY PLATBY

Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

Hotově - při osobním vyzvednutí zboží na prodejně.

Hotově – dobírkou

  • při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

Platební kartou Visa/MasterCard na dobírku při přebírání zboží od řidiče PPL.

 

Platební kartou (3-D Secure)

Pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby je použití internetových platebních karet MasterCard a VISA.

Pro ověření držitele karty u jeho vydavatelské banky přímo během transakce, využíváme bezpečnostní protokol 3-D Secure podporovaný karetními asociacemi.
Toto řešení snižuje riziko reklamací platební transakce ze strany uživatele.

Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a BONAVITA spol. s r. o. jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá.

Převodem předem

Po odeslání objednávky máte možnost využít službu ePlatba+, která Vás přesměruje na internetové bankovnictví Vaší banky. Prostřednictvím internet bankingu odešlete platbu. Zboží expedujeme ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a. s. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Při platbě převodem předem:

  • může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou
  • při osobním odběru zboží je nutné předložit doklad totožnosti (občanský průkaz, pas)

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Reklamace

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu.

Bonavita spol. s r. o., Reklamace e-shop, Hlavní 32, 251 63 Kunice - Vidovice

Společně se zbožím doložte doklad prokazující koupi zboží (faktura) a reklamační protokol, obsahující popis závady a vaše kontaktní údaje.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

 

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti na email eshop@bonavita.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nejpozději do třiceti dnů od doručení reklamace.

Reklamační protokol - ke stažení zde.

Pokud reklamaci provádíte osobně, na našem výdejním místě, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Je dobré vědět

  • Jako každý obchod, i ten náš má své Obchodní podmínky, kterými se řídí.
  • Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak reklamace probíhá?
    Seznamte se s Reklamačním řádem - zde.

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v naší kamenné prodejně.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti, právo na odstoupení od smlouvy vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Kde zboží vrátit

Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

BONAVITA, spol. s r. o., Reklamace e-shop, Hlavní 32, 251 63 Kunice – Vidovice

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Spolu se zbožím zašlete formulář o Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy.

Dodržení 14-ti denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží vždy přiložte dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás.

Nejlepší možností je zaslání vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a nákupního dokladu.